Oküloplasti Nedir, Neden Yapılır?

Oküloplasti, estetik veya fonksiyonel nedenlere bağlı göz çevresindeki rahatsızlıklara tedavi sunan bir cerrahidir. Göz kapaklarında gelişen pitozis, torbalanma ve sarkmalar veya göz çukuruna bağlı graves (çıkık göz) gibi rahatsızlıklar ya da göz çevresinde kırışıklık ve yaşlılık etkisini giderici estetik müdahaleler oküloplastik cerrahi kapsamına girmektedir. Genellikle göz ve sinir hastalıkları haricinde tüm operasyonlar oküloplastik cerrahi içeriğine

Oküloplasti Nedir, Neden Yapılır?2024-01-28T08:54:30+00:00

Sarı Nokta Hastalığı Nedir, Tedavisi Nasıldır?

Sarı nokta hastalığı, ya da diğer adıyla makula dejenerasyonu (AMD), genellikle 50 yaş üstü kişilerde ve genetik faktörlere bağlı olarak gelişen bir görme bozukluğudur. Genetik ve yaş haricinde çevresel faktörlere bağlı olarak da retine hasarı ile gelişir. Makula, gözün  net görmesini sağlayan retinanın merkezinde yer alan bir bölgedir. Retinanın yaşlanma, genetik faktörler veya çevresel faktörlere

Sarı Nokta Hastalığı Nedir, Tedavisi Nasıldır?2024-01-24T18:18:16+00:00

Göz Kuruluğuna Ne İyi Gelir?

Göz kuruluğu, göz kapakları altındaki bezlerin yeterli miktarda gözyaşı üretememesi ve daha sonrasında gözlerde yanma, kuruluk ve kızarıklık gibi semptomlarla oluşan bir durumdur. Gözlerde kuruluk kronik ya da kronik olmayan şekilde değerlendirilir. Kronik göz kuruluğu tedavi uygulamaları gibi uzun işlemleri gerektirirken kronik olmayan kurulukta belirli doğal yöntemlerin uygulanması ve uygun tedavinin sağlanmasıyla hızlıca iyileşmektedir. Hastalar,

Göz Kuruluğuna Ne İyi Gelir?2024-01-28T09:05:04+00:00