Boy Uzatma Ameliyatı Nasıl Yapılır? Fiyatları Ne Kadar?

Boy uzatma ameliyatı, alt bacak ve üst bacak kemiklerinde belirli miktarda uzatma sağlayarak vücut boyunun arttırılmasını sağlayan ortopedik bir müdahaledir. Genellikle psikolojik bir sorun olan kısa boyluluk, bu ameliyat ile kalıcı ve kesin şekilde tedavi edilebilmektedir. Oldukça yüksek başarıya sahip olan bu cerrahi uygulama genel olarak kemik gelişimini tamamlamış bireyler için uygundur. Kemik gelişimi devam

Boy Uzatma Ameliyatı Nasıl Yapılır? Fiyatları Ne Kadar?2024-01-24T15:55:47+00:00

Çarpık Bacak Neden Olur, Nasıl Anlaşılır?

Çarpık bacak veya diğer adıyla parantez bacak problemi, bacaklarda kemik yapılarında deformasyona bağlı gelişen bir form bozukluğudur. Genellikle en sık doğuştan kemik gelişimine bağlı oluşan bu ortopedik rahatsızlık ilerleyen yaşlarda etkisini daha da fazla gösterebilir. Hem estetik açıdan hem de sağlık açısından bir problem olarak değerlendirilebilen bu durum ortopedi uzmanlarınca değerlendirilmektedir. Yani genel olarak her

Çarpık Bacak Neden Olur, Nasıl Anlaşılır?2024-01-24T15:56:08+00:00

Topuk Dikeni Ameliyatı Nedir, Nasıl Yapılır?

Topuk dikeni ameliyatı, topuk kemiklerinin altında iltihap veya hatalı uygulamalarla gelişen ve ayak tabanında ağrılara sebep olan plantar fasiit problemini iyileştirici cerrahi uygulamalardır. Plantar fasiit yani topuk dikeni hastalığı, ayak tabanındaki bağ dokusunun (plantar fasya) iltihaplanması veya hasar görmesi ile oluşan bir durumdur. Bu hastalık uzun süre ayakta durduktan sonra topuk bölgesinde şiddetli ağrılar, ayak

Topuk Dikeni Ameliyatı Nedir, Nasıl Yapılır?2024-01-24T18:16:32+00:00

Skolyoz Egzersizleri Nelerdir?

Skolyoz egzersizleri, genel olarak omurga eğiriliği problemlerinde fizik tedavi veya diğer tedavi uygulamalarına alternatif olarak tercih edilen ve omurga sağlığını destekleyici birtakım aktiviteleri içerir. Hafif skolyoz yani omurilik eğriliği durumlarında bu egzersizler oluşumun gelişmesini yavaşlatmakta veya durdurabilmektedir. Çok yaygın olarak çocukluk veya ergenlik aşamasında başlayıp gelişen skolyoz, omuriliğini destekleyici egzersiz uygulamaları ve takviye fiziksel terapi